onsdag 24 februari 2010

hippy hippy shakes

Godmorgon!

Idag är jag på väldigt bra humör. Jag var uppe klockan 10, satte igång en av mina favoritfilmer (Cocktail med Tom Cruise! Win!) och låg kvar i sängen, drack vatten och mös. Gick sedan upp, satte igång Beach Boys och gjorde havregrynsgröt till mig själv. Yummie! Nu sitter jag här, lyssnar på The Georgia Satellites och dricker tranbärjsjuice. Planen idag är att sedan ska jag träna lite styrka, sedan gå till Tuva (och givetvis gå ut med Tuva) och sedan gå hem och köra lite mer fys. Sen städa huset och sedan blir det plugg.

Idag kanske min syrra kommer hem också, hon pluggar ju i Uppsala och har varit i Rio de Janeiro i 2 veckor nyligen.... FUSK... men hoppas hon har med sig fina smycken iallafall.

Jag ser fram emot idag, det ser ljust ut.

snygging!

1 kommentar:

just being bella.

Mitt foto
välkommen till bellas blogg. en blogg om en glad och härlig tjej, med depressionsproblem och panikångestattacker. en blogg om en ändå livsglad blondin med stora drömmar och mål, med en liten avvikelse i det psykiska facket. en blogg om att hitta solsken och skönhet i allt. om asfaltsblommor och att snurra runt i högt gräs till man faller. välkommen till en helt ärlig blogg, om att växa upp, våga, och hitta sig själv.