fredag 26 februari 2010

fake plastic submarines

Jag skrev inte igår, jag hade ingen anledning riktigt. Igår var en fin och bra dag. Jag och syrran gick ut med Tuva på morgonen, sen drog vi till Hälla och shoppade lite! Blev ett par örhängen och en hatt för min del, sedan köpte vi ingredienser till guacamole och wok. Som min syster tillagade då jag var och tränade mina småkillar i basket, sen hem, äta woken (som var jättegod!) och sedan hetsade jag sönder då jag letade efter en streamer till Liverpool matchen.

Jag och Malin hittade en bra streamer. OCH LIVERPOOL VANN! Tack tack tack tack! Var så länge sedan som jag fick SE dem vinna, och nu vann dem med 3-1! De hade lite halvfart, men ja. Fortfarande! Vi är vidare i Euroleauge, känns bra. Dock bröt nog Skrtel tån igår, nooo! Min favoritback ju.
Aja, nevermind, VI VANN! JAG ÄR GLAD! OCH BENAYOUN SPELADE FRÅN START! Inget inhopp för Torres, men han var iallafall där och värmde upp.
Okej, idag var jag uppe typ halv 11 (nu får jag skärpa mig...) och gjorde gröt. Sitter och skriver här nu, men sedan måste jag verkligen städa och dammsuga källaren. För sen ska jag och syrran ut med Tuva igen, och sen ska vi iväg till Brödet&Fiskarna och Systembolaget! Jag vet inte om jag ska köpa något alltså, jag vet inte om jag ska med ut ikväll... men jag kommer antagligen gå med ut. Jag är partysugen, liksom. Men vad FAN ska man ha på sig då? Aja, sånt där löser sig alltid. Sedan ska vi åka och besöka gammelmormor och gammelmorfar, var ett tag jag såg dem så!

Förresten, fick ett brev med information från Europeiska bartenderkursen häromdagen... LYCKA! Nu är jag så pepp, och absolut livrädd. Perfekt!

Nästa vecka ska bli spännande också, för jag och Suss har ett litet experiment pågång! Som har med mig och dieter att göra, LOL! Men ja, ni får veta mer sen! Nu måste jag skynda mig alltså.

Jag mår helt okej nu. Det är bra! Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

just being bella.

Mitt foto
välkommen till bellas blogg. en blogg om en glad och härlig tjej, med depressionsproblem och panikångestattacker. en blogg om en ändå livsglad blondin med stora drömmar och mål, med en liten avvikelse i det psykiska facket. en blogg om att hitta solsken och skönhet i allt. om asfaltsblommor och att snurra runt i högt gräs till man faller. välkommen till en helt ärlig blogg, om att växa upp, våga, och hitta sig själv.